top of page
חיפוש
  • yakie0

HPRT הפתרון המשתלם ביותר לעסק

עודכן: 15 ביולי 2019


HPRT
HPRT

אנחנו במטרוטק תמיד מחפשים איך לתת ללקוחות שלנו את הפתרונות הטובים ביותר, המשתלמים ביותר והאמינים ביותר.

אחת החברות שבדקנו עבורכם לאחרונה היא יצרנית גדולה ומובילה בעולם בשם HPRT.

אז מי את HPRT?

HPRT זו חברה המתמחה במתן פתרונות הדפסה רבים: מדפסות קופה, מדפסות ניידות, מדפסות מדבקות ועוד.

בזכות ההתמחות שלה בתחום מנגנוני ההדפסה הטרמיים, אותם היא מייצרת במספר מפעלי ענק אשר בבעלותה, HPRT מייצרת מוצרים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ומצליחה לשמור על תג מחיר משתלם.

לאחר שבדקנו בעצמנו את הציוד במעבדת מטרוטק, ואחרי עבודה רציפה ומאומצת, ראינו שהציוד בעל אמינות גבוהה מאוד ומספק איכות הדפסה מעולה.

המדפסות בעלות סכין חיתוך בטכנולוגיה מתקדמת למניעת תקיעת נייר ובעלות מבנה המאפשר הדפסה איכותית לאורך זמן ופיזור חום מבוקר. ראשי ההדפסה במדפסות אלו בעלי אורך חיים ארוך במיוחד וכן שגלגלי השיניים הגדולים והחזקים בנויים לעבודה אמינה לאורך שנים.

עוד דבר חשוב ומעניין שגילינו - HPRT מאפשרת לנו לבחור בממשק המתאים לנו ביותר. המוצרים תומכים בממשקים מיושנים כמו סריאלי ופרללי ובנוסף גם בממשקים העדכניים ביותר כמו WIFI ו-BLUETOOTH.

שמחנו למצוא ב HPRT פרטנרים לעבודה משותפת, כזו המאפשרת לנו לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם החברה ולפתח פתרונות ייעודיים לפרויקטים בארץ. לדוגמה: הפעלה ברכב, חיבור לעגלה רפואית, כמדפסות קופה/מדבקות בעמדות מכירה וכמובן שניתן להתאים את המוצרים של HPRT לדרישות ולצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

את המוצרים ניתן להשיג מהיום אצלנו במטרוטק, שכן הבאנו אותם לישראל במיוחד בשבילכם. בנוסף, יהיה ניתן למצוא סרטונים, מפרטים, דרייברים ועוד אצלנו באתר.

האחריות תינתן במעבדת השירות המקצועית של מטרוטק לתקופה של 24 חודשים עבור כל מוצרי החברה.

125 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צור קשר

bottom of page